fredag 8 mars 2013

Helg igen

Jaha, då var det helg igen.. Ser ut att bli en likadan helg som förra. Idag jobb på glädje kl.16-2:30. Imorgon Glädje 12-22 sen en två timmars paus förutsatt att jag får gå kl.22 från glädje o så blir det subway 0:00-3:00 för att sen stiga upp på söndag morgon o öppna på subway 9-14.. vårt schema system ssom vi har på subway har krånglat den senaste veckan.. så vi fick ett annat schema för nästa vecka som de skrev ut o hängde upp i köket! lyckliga jag fick öppningspass månda-fredag förutom torsdag då jag skulle få va ledig :) men igår började systemet att fungera igen så då slängde dom det nya schemat o vi fick ett annat o nu jobbar jag samma dåliga pass som jag gjort de senaste veckorna.. stägning två dagar.. sen från 12-19:30 0 10:30-17:30 :/ Hade så sett fram emot att få jobba öppning nästa vecka så att jag skulle få tid o umgås me Jakob, vilket på senare tid blivit extremt lite.. Iom att han jobbar 8-3 om vardagarna så hinner vi ibland ses nån timme innan ja ska jobba o sen nån timme mellan att jag slutar o tills det är läggdags. För på helgerna ses vi i princip inte alls pga att jag jobbar så mycket.. Känns som att vi aldrig hinner göra nåt tillsammans längre and I HATE IT! Konstigt hur man kan sakna någon så mycket som man bor med. Kollade också i min kalender för någon dag sedan, senaste dagen jag var ledig var 5.2 :) hah börjar kännas lite skrattretande nästan. Hade så sett fram emot nästa vecka o så sket sig allt.. HMPF! Får se hur kommande veckor blir.. Ha en bra helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar