måndag 25 februari 2013

Sovmorgon

vaknade till kl.9 då Jakob kom o sa hejdå innan han gick till jobbet. Normalt brukar jag stiga upp då om jag inte börjar jobbet lite senare men idag bestämde jag mig för att sova lite till, slutade med att jag vaknade upp 3 timmar senare, OJ! Då var ju klockan redan 12 men steg upp o åt frukost o sen begav jag mig ut på stan på lite ärenden, va till skolan o hämta mitt betyg :) är väldigt NÖJD över mina slutresultat! Sen iväg till banken för att ändra adressen, en snabb vända in till subway för att prata om lite semester för att kunna åka hem till Finland :) Så nu har jag ansökt om det, hoppas bara det går bra så får jag boka flyg o allt sånt så fort som möjligt. Orsaken varför jag flyger denna gång är för att jag inte kommer att va hemma så länge så jag vill ta vara på all tid jag får o då går det ju mycket snabbare att flyga! Sen då jag kom hem så bestämde jag mig för att tvätta mina nike free springskor "arbetsskor". Har putsat bort den värsta smutsen o nu är dom i tvättmaskin. Lite nervös är jag att dom skall bli förstörda men satt länge igår kväll o läste på internet o det visade sig att det har lyckats för väldigt många, så bestämde mig för att göra ett försök, för det behövdes verkligen. Men skosulorna la jag i en påse i frysen för att ta död på alla bakterier så får se då! ;) men nu ska jag ta o städa upp lite för sen blir det jobb på subway ikväll kl.17. Fast jag det blev sovmorgon till kl.12 så känns det ändå som att jag fått lite gjort idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar