fredag 1 mars 2013

T.G.I.F

Not really.. Har en helg med mååånga arbetstimmar att "se fram emot".. Men pengar pengar o ska väl ändå inte klaga att jag har jobb! Idag blev det återigen sovmorgon till kl.12 :) I like! och om en timme bär det av till Glädje. Igår blev det dubbelpass, först på Subway o sen på G2. Subway gick hur bra som helst, restaurangchefen var hemma idag o vi sålde rekord många smörgåsar, för Skövde då! Men det känns väldigt bra o dessutom att vi gjorde det utan chefen, känns ännu bättre! ;) Sen på eftermiddagen, kom det ett äldre finskt par o skulle beställa. Hörde att dom pratade finska med varandra + att mannen hade en jacka där det stod Goldwing, Finland. Så då de kom till kassan, passade jag på att prata lite finska med dom, kvinnan sa inget att jag pratade finska, men hon log väldigt stort o svarade tillbaka på finska så jag tror hon tyckte det var ganska trevligt! Sen direkt efter Subway gick jag iväg till Gldäje 2, där de har bokningar o events, o gårkvällen bestod av en fashion show o 75 gäster, kvinnor 55+ så det var ganska kul :D efter jobbet blev det nån drink på glädje innan jag gick hem. Hade planerat att gå ut me Subway personalen men jag var alldeles för trött efter den långa dagen så bestämde mig för att gå hem till älskling istället! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar