söndag 24 februari 2013

Veckan som gått

Idag är det söndag o det skulle vara min otroligt efterlängtade lediga dag men 10.30 i morse väcks man av telefonen o det är chefen på subway som ringer of frågar om jag kan komma o jobba idag.. O tyvärr kan man ju inte säga nej så det var bara att stiga upp, äta frukost o gå o jobba.. Har inte varit ledig på två veckor nu, okej jag var sjuk förra veckan men då låg jag i sängen i 4 dagar o det räknar jag inte som ledigt direkt.. o nu kommande vecka kommer jag att jobba hela veckan med många dubbla skift på både subway o glädje.. Nästa lördag har jag en 15h arbetsdag att se fram emot 11.30-2.30 för att sen stiga upp på söndag morgon o jobba på subway kl.9 ! Detta får man för att ha varit ledig i flera månader! Så jag hoppas att kroppen klarar av allt detta nu o inte kollapsar så att jag blir sjuk igen iom att jag inte tillfrisknat 100% o så får jag hoppas på att jag får va ledig nån dag efter nästa vecka. Lär behövas :) Annars har det varit en bra helg, jobbat på glädje båda kvällarna o trivs bättre där för varje dag som går. Har aldrig känt mig så uppskattad som jag gör där, alla är verkligen jätte nöjda med mig o det får jag ofta höra också! Betyder så otroligt mycket att få höra sånt o det värmer verkligen! :) Men nu ska jag gå o kolla lite tv innan jag ska lägga mig, gonatt! SAKNAR MIAMI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar