lördag 9 februari 2013

KOKAR

Håller på o bli riktigt irriterad på subway, chefen ändrar tider kors o tvärs utan att fråga! Har diskuterat med honom om mina förutsättningar för att kunna jobba på subway iom att jag har glädje också o då var han helt med på noterna o nu respekterar han det inte alls + en massa annan skit också! Ska ta o tala med Jossan i veckan för att se om möjligheten att börja jobba på glädje heltid, pratade med kockarna igår o alla tyckte verkligen att jag skulle prata med Jossan så att jag skulle kunna börja jobba i köket o det gör jag ju mycket hellre än jobbar på subway. Så jag hoppas det löser sig för då kan ja säga upp mig på subway för FYYY FAAAN säger jag bara! Pricken på i:et denna dag, jobbar imorgon 12-16. Glädje har personalfest kl.15 men kom överrens om att jag kommer så fort jag hinner + att jag o Louise, en annan från glädje skall komma till mig o så går vi tillsammans o så sover hon här för hon bor annars i Mariestad, som ligger en bra bit bort. Så nu har vi ju planerat allt detta o då får jag mittiallt ett sms att jag jobbar till 19 imorgon, ingen fråga utan så är det bara. Har svarat tillbaka att jag inte kan jobba till 19 men inte fått något svar! SKITFÖRBANNAD!! vafan tror dom, har man fått en pass så kanske man gör planer efter dessa tider o förväntar sig dom bara att man ska sitta hemma o vänta på att man kanske får jobba mer?!?! Kanske jag överdriver lite nu men jag är verkligen extremt irriterad! Åh, behövde bara ta o skriva av mig lite! Nåja ska ta o laga lite mat nu för ska o jobba kl.20 på subway.. Hoppas alla får en trevlig kväll, kommer definitivt inte jag att ha åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar