onsdag 30 januari 2013

subway

Jaa då var man på möte igår med alla nyanställda på Subway. Otroligt hur omotiverad man kan va att börja jobba på ett ställe! Idag har jag suttit framför datorn o gjort en kurs på University of Subway, någonting som dom i USA har gjort och kräver att alla som jobbar på ett Subway någonstans i världen, ska ha gjort dessa kurser och blivit godkänd för att få jobba.. Så har suttit ca 5-6h o har lite över hälften gjort. Utbildningen är skriven som om den var gjord för idioter som har absolut NOLL allmänbildning och allmänt vett! Löjligaste och mest onödigaste jag någonsin gjort. Dessutom fick jag reda på att jag kommer att ha högst 70h per månad så jag blev felinformerad på intervjun, där Chefen sa att vill jag jobba mer så har man full möjlighet att göra det. Så i.o.m detta nu då så är det bara att fortsätta söka jobb för 70h per månad är inte mycket att leva på. Men som tur får jag in några extra pass på Glädje nu som då så det är bra, jobbade igår kväll o blir även jobb ikväll. Så det är bara att tacka och ta emot! Kan ju också samtidigt meddela att jag nu är officiellt klar med studierna, fick godkänt i matten, ett C! Så jag är väldigt nöjd med alla mina resultat, skönt att kurserna nu är avklarade så man får gå vidare! Men nu ska jag fortsätta lite med min subway utbildning i väntan på att Jakob ska komma hem, sen blir det Glädje kl.17 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar