torsdag 14 februari 2013

Happy valentines day!

Firar vi med att fortfarande ligga på soffon o va sjuk.. börjar bli lite trött på denna förkylning :/ vill jobba o tjäna pengar nu då jag äntligen fått jobb. Kanske orkar imorgon kväll. Så senaste veckan, jobbade livet av mig i helgen fram ti måndag kväll kl.23 sen på natten vakna ja upp kl.3 i världens hostattack o hög feber o efter det så har allt varit väldigt tungt. Mår definitivt bättre idag rör jag mig lite för fort hugger det till huvudet o jag får världens huvudvärk o bara att gå några meter på wc o tibaks så e jag totalt död o slutar med att ja tar en liten tupplur. Har absolut ingen energi and it sucks, vill bli frisk så jag kan jobba o träna o bara orka klara av vardagen igen, som för tillfället känns extremt jobbig. Men tacksam att jag har Jakob som hjölper teel o tar hand om "lilla sjuka" mig. O så kom han hem idag me blommor o lite godis, what more can u wish for <3 Men nu ska jag försöka orka laga lite mat o sen lägga mig på soffan.. igen.. resten av kvällen o äta godis med älskling :) Happy valentines day everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar