lördag 16 februari 2013

Saknaden är stor

Känslan då saknaden bara hugger till i en, det har jag känt nu en liten tid! Det går inte o förklara hur mycket jag saknar Californien, för vem ska man prata med? Det finns inte så många som förstår! Varje gång jag ser att någon som är där, laddar upp nån bild eller nåt på facebook så tar det rent ut sagt ont o jag önskar mer än någonting att jag var där. Don't get me wrong! Jag är jätte lycklig här me Jakob, förutom jobbsituation nu då men annars e allt bra. Men jag saknar mitt liv som jag hade i USA, o jag vet det är ett liv som jag aldrig får tibaks så därför känner jag att jag har all rätt att få sakna det. Jag saknar alla resor som jag gjorde med vänner som jag lärde känna där borta, jag saknar min underbara, söta o alldeles härliga värdbarn <3 Jag saknar miljön, jag saknar städerna, jag saknar klimatet, jag saknar folket där, jag saknar o prata engelska, jag saknar värme o sol. Stränderna o det blå havet o den blåa himlen (som nästan alltid var blå). Det finns verkligen inget som jag inte saknar, I miss everything about it and it hurts! Today, it really hurts!

1 kommentar:

  1. Jag förstår nog din längtan efter att ha sett dessa underbara bilder

    SvaraRadera