fredag 16 november 2012

Spinning, core o bodycombat

Blev ett dödens gympass ikväll men oj så hääärligt! Strömmen for kl.4 o kom aldri tibaks så jag o Jakob gick iväg ti gymme då. Hade bokat tid ti spinning o core 1h, efteråt kommer Jakob med idèen, "Ska vi stann på nästa pass o?" Själv trodd jag e va body pump 30min men de visa se va body combat 1h :D Men int kunde man ju börja gå nå mer då sedan då man redan va där.. PLÅGSAMT! men roligt så lyckades no håll igång hela timmen men efteråt kändes e nog i hela kroppen! Tungt o varje muskel i hela kroppen bara värker! Så nu känner ja att jag me gott samvete kan ta en ledig dag från gymmet imorgon. Men nu ska ja stretcha lite så man lyckas komma upp imorgon o sen ska jag gå o lägga mig :) FYI! Blev klar med mina samhällslära uppgifter idag, vilken lättnad, nu ska jag bara läs igenom o "finslipa" dom innan ja lämnar in dem men he får no bli morgondagens projekt :) Så gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar