torsdag 22 november 2012

DONE

matteprovet, CHECK! samhällskunskapsprovet, CHECK! :) Int direkt lätta prov men gjorde nu mitt bästa så får man ju si sen då hu långt de håller! Höjdpunkten denna morgon var absolut att bli utlåst, kommer hem efter att ha skrivit prov, märker att min kära har glömt att lämna nyckeln åt mig då han åkte till falköping, efter en bra stund sittande i trappuppgången fick jag till slut tag på Elisabeth. Då var det bara att traska iväg till hennes skola o hämta nyckeln, så nu är jag äntligen inne! Förhoppningsvis blir resten av dagen bättre. Igår var jag och öppnade ett bankkonto förresten, good good! Och idag på posten fick jag mitt nya bankkort, VISA kort! Tydligen hör no Finland till de få länder som har ganska höga krav på att få skaffa kreditkort, här behöva man int ens fråg, utan man får det automatiskt :) Annars, så hoppas jag ni vet känslan då man kommer på någonting otroligt bra! En fantastisk idé. Då vill man att allt ska ske på en gång o det ska ske nu. Så är tillfället för mig nu. Har diskuterat med Jakob om vårt kommande år och båda har kommit överrens om en sak. Inget är dock bestämt men nu gör jag allt i min makt för att detta ska ske, taggad till tusen! Men samtidigt vill man inte skaffa sig för höga förväntningar, för om det inte blir av så blir man så besviken! Men jag håller tummarna och om allt går som planerat, så kommer det bli BRA!! :) Nu ska jag ta o städa upp lite så man kan dammsuga, sen äta lunch och om ja orkar börja läsa lite på gå igenom vad vi har till provet nästa vecka. naturkunskapsprovet, åtminstone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar