måndag 26 november 2012

Naturkunskap

Jasså, då börjar denna helg sakta dra sig mot sitt slut, klockan är förstås bara 15:30 men skymningen är redan här så därför känns det så sent. Veckorna går onormalt fort o än fortare går helgerna. I fredags var jag o jobbade på Glädje igen för andra gången, kommer att jobba där de två kommande helgerna fre-sön + några vardagar. Hjälpa till med julborden o så. Bra med lite pengar ti jul iaf! O nu på fredan som kommer har vi vårt sista prov för den här terminen, nämligen Naturkunskap, så nu är det bara o börja fokusera på det o verkligen försöka, för det här är någonting jag vill ha bra i så motivation motivation!! försöker jag åtminstone intala mig själv. Är ensam hemma för tillfället så jag borde verkligen passa på o läsa men konstigt nog så hittar jag på en massa annat så "behövs" göras.. Men nu ska ja åtminstone ta o läsa igenom allt o sen kanske dra med ut Jakob på långpromenad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar