tisdag 27 november 2012

MRL

Börja dagen med naturkunskap, repetera inför provet o sedan fick man spel parvis, massa kort med olika ord o begrepp som man sko förklar. Eftersom ja verkligen kom igång med läsandet igår så kunde jag så gott som allt, det kändes väldigt bra. Vi har provet på fredag så jag ligger bra till. Efter skolan blev det lunch med Jakob o hans föräldrar o farmor, trevligt :) Sen blev det några timmar att lata sig och samla kraft o motivation ör att ta se ti gymmet. Had nämligen bokad en tid ti 17:30, stretchning, men då ja kommer ti gymme får ja reda på att intresset var så litet så de fick avboka det. Men då hade de MRL-mage,rumpa,lår samma tid o det har jag länge velat pröva på så blev det då istället, GUD vilket pass! det var döden, har aldrig känt mig så klen, gav verkligen 100% men orka int häng med, tuffaste passet jag varit på tror jag. Ni kan ju tänka er att röra på benen efter det var minst sagt svårt, så efteråt blev det bastu för min del! Efter att ha kämpat mig hem i regnet så möts man av nylagad mat i dörren, då har nämligen Jakob gjort lasagne, LYX :) Nu ska ja bara vila lite o läsa mera på provet. Imorgon blir det göteborg, jag o Jakob ska åka o hämta hans väska som han fraktade hem från USA :) Jag är nämligen ledig imorgon o på torsda! NICE o dessutom ingen matte på freda utan bara prov i naturkunskap! Kan inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar