lördag 1 december 2012

Varva ner

Igår kväll blev det plötsligt jobb från 18-0.30. Ida har man skrivit prov i 2,5h, KRAMP! Ville inte börja ta pauser, för jag ville va klar kl.15 så att jag skulle hinna hem, äta lite o varva ner innan jag ska till jobbet till kl.16. Så nu sitter jag o äter pizza o kollar på Ensam hemma, vilsen i New York. Hör till en av mina absoluta julfavoriter! :) Vad vore en jul utan Kevin McCallister! Sen får jag börja bege mig ti jobbet! Har en liten dålig känsla inför kvällen, andra kvällen vi har julbord o kan säga att stället har dåligt med rutiner gällande julbord.. Förhoppningsvis är köket mera förberedda idag annars kommer det bli ett helvete! För vem är det som får ta emot skiten av gästerna då det inte finns någon mat, jo JAG! :O väldigt kul måste jag säga.. Men nu ska jag luta tillbaka en stund o slappna av! Ha en trevligt kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar