tisdag 18 september 2012

Vardagen

Jaa ska väl försöka börja skriva här igen nudå, lovar inte mycket men det e väl tanken som räknas, brukar man ju säg! Men jaa, kom hem från USA 22 augusti, va hem i 3 veckor o nu har jag flyttat till Sverige :) här går det undan, kom hit förra torsdagen 13 sep. Åkte ti Jakobs mamma i Skövde o på fredan for jag, hon o hans pappa för o hämta honom till flygplatsen för då va det hans tur o komma hem :)) så nu e vi no bara hemma om dagarna, umgås me varandra, hans familj o vänner. Igår va jag till skatteverket så nu e jag inskriven i Sverige o nu e det bara o vänta på mitt svenska personnr då :) ska snart också börja söka jobb, för själv åker jag till Tyskland 26 sep o kommer tibaks 3 okt så då förhoppningsvis har jag väl nåt så jag får böri på. Har vari ledig nu sen 11 juli i princip, längsta ledigt jag haft på kanske 7 år? Visst ha e vari skönt men känner nog att ja vill böri jobb snart, få tibaks nån rutin i livet. Så det va lite kort uppdatering, ska försök o bättra på mig nu iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar