onsdag 26 september 2012

Germany

Nu sitter jag på hotellrummet i Tyskland, flög hit från göteborg idag o imorgon fortsätter jag vidare till södra tyskland där jag ska tillbringa en vecka med Nadine :) kommer bli hur bra som helst, tror jag iaf!
Men för tillfället sitter jag o kollar på TYSKA desperate housewifes, dubbning borde förbjudas! Otroligt hur nånting kan va så hemskt! Haha men en stooor påse haribo underlättar ju lite, förutom att det e min middag idag. Bara massa restauranger här i område som int har dom billigaste priserna o alla matbutiker stängd 8-9 sååå idag är det godis som gäller ^^
Så imorgon kl.10 åker jag vidare så med hjälp av shuttle, bus o några tågbyten borde jag anlända ca 15:30 i Nürnberg :) får se då vad vi hittar på, ska bli kul o träffa Nadine åtminstone. Men nu ska ja fortsätta se på mitt tyska program o sen gå o lägga mig så att morgondagen kommer snabbt :) Gute nacht

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar