lördag 7 juli 2012

OJDÅ

insåg just att mina kommande månader e extremt fullbokade, which I LOOOOOOVE!!! E så otroligt lycklig, ser fram emot varje dag som kommer! for tillfallet sitter i ja i Michigan, min vardfamilj bestamde sig for att flytta tidigare till Michigan så vi kom hit på tisdagen.. men på onsdag sager ja hejdå till min vardfamilj, kommer bli extremt svårt o saga hejdå ti lillen! we got a special bond so to say. kommer bli svårt att saga hejdå till dom andra ocksa men samtidigt e ja redo for det o borja på med mitt nya aventyr. så på onsdag flyger ja tillbaka till San Francisco, ska få va ledig en vecka men ja får bo i huset, SJALV :D AWESOME! så det ska bara njutas av min lediga vecka! umgås med vanner, ta det lugnt o jobba lite extra åt andra familjer. Sen torsdagen 19 juli flyger jag o Nadine ivag ti Hawaii, Maui for en vecka. Vi kommer att va dar me två kompisar till Nadine. Sen då vi kommer tibaks 25 juli så har vi alla hyrt en campervan for 2 veckor. Så dom två veckorna blir det LA, Disneyworld, San Diego, Las Vegas and Grand Canyon. 8 Augusti hoppar vi på flyget igen o sticker till Miami dar jag kommer att stanna bara for 3 dagar innan ja igen flyger till New York for att spendera min två sista veckor i USA me Jakob. forst blir det en vecka i New York o sen flyger vi tillbaka ti Miami o stannar dar 1 vecka. Sen åker ja forhoppningsvis hem 23 Augusti, o med forhoppningsvis så menar ja att ja inte vill flyga hem tidigare for 23 e min sista dag i USA pa mitt visum. :) Sen åker ja hem, ska va hemma 3 veckor, ta det lugnt, spendera tid me familjen o vanner o bara njuta av god mat o livet dar! sista helgen i August åker jag o mamma ti finska lappland for att se på RUSKA, hostfargerna! ska bli harligt o bara åka ivag hon o jag. Sen 13 September åker ja ti Skovde, ti Jakobs mamma for att sen åka o hamta honom från flyget nasta dag! så vi ska bara ta det lugnt o njuta av livet kan man val saga :) Sen sista veckan i September flyger ja ti Munich for att halsa på Nadine o åka på oktoberfest me henne. så ja stannar val dar en vecka innan ja åker tillbaka ti Sverige! I'm soooooo excited about every little thing in my life right now, every thing that is happening and is going to happen! Har varldens storsta leende på lapparna nu då ja skriver allt det har! :)) Så det har e då mitt liv de nasta kommande månaderna! LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar