fredag 3 juni 2016

Slutrakan!

Idag är det exakt en vecka tills jag tar examen och kan officiellt kalla mig fysioterapeut! Känns helt otroligt!

Igår blev jag klar med sista uppgifterna så nu har jag ingen uppgift mer att göra men nu är det bara o vänta till nästa vecka. Har några seminarium och redovisningar samt att jag o Ulrica väntar på att få C-uppsatsen godkänd o även vår skriftliga opponering. Vi gick upp med c-uppsatsen i onsdags o det gick jätte bra! Vi fick otroligt bra och konstruktiv kritik så igår fixade vi det sista med lite ändringar o sånt så nu hoppas vi att det räcker o att vi blir godkända!

Veckan har varit underbar måste jag säga. I måndags stannade jag o Ulrica kvar i Göteborg, köpte lite frozen yoghurt o la oss i parken o njöt av solen till kl.7 då vi fick bege oss hemåt mot falköping.
På tisdag hade vi intressanta föreläsningar och efter skolan åkte vi några från klassen, ca 15st till Slottsskogen och spelade volleyboll i många många timmar! Det var sååå roligt, älskar att hitta på saker med klassen, alla är lika ivriga och alla är också på ganska jämn nivå vilket gör att det ofta faktiskt blir spel.  Verkligen jätte kul, något jag kommer sakna.
I onsdags så hade vi då redovisning av C-uppsats, sen åkte jag, Annie o Frida in till stan o strosade omkring fram till kl.17 då vi skulle gå på en extra föreläsning, vilket var väldigt intressant.

Så det har blivit sena kvällar men härliga dagar! Jakob har jobbat långa dagar också då Skara Sommarland öppnar idag så vi har tyvärr inte sett varandra så mycket i veckan men på måndag är han ledig så då ska vi hitta på nåt, bara han orkar då.. Nu är jag i alla ledig i fyra hela dagar i och med nationaldagen på måndag och dom väntar strålande sol och 25+ varje dag så jag ska njuta av solen till max o bara ta det lugnt o vila upp mig eftersom jag snart börjar jobba påriktigt.

Hoppas alla har en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar