torsdag 14 januari 2016

3 dagar kvar

Läget är så gott som oförändrat förutom att veckan närmar sig sitt slut för varje timme som går! Idag har jag suttit framför datorn i ca 10h och skrivit ihop en redovisning för morgondagen, skrivit på projektplan inför examensarbete, skickat in stipendie ansökningar och skrivit lite på en inlämningsuppgift. 

Till det mera positiva i allt detta är att jag fick mitt visum till Australien igår så på kvällen passade jag på att boka flygbiljett för dom var väldigt billiga just nu. Så nu känns det faktiskt lite mer som att det påriktigt, att jag faktiskt kommer att åka iväg om mindre än fyra månader. Men samtidigt har jag inte riktigt tid just att reflektera över det men så fort jag känner att det börjar lugna ner sig tänker jag bara sitta ner och njuta av att planera vad jag ska se och göra då jag är där.
Igår fick vi också godkänt en del av projektplanen samt blev klar med en gruppinlämningsuppgift så det är två saker mindre på chechlistan, vilket självklart känns jätte bra! 


Såhär känns det ungefär varje vaken timme just nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar