tisdag 12 januari 2016

2016

Funderar starkt på att återuppta bloggandet detta år eftersom jag tror att det kommer att vara ett väldigt händelserikt år och för min egen del tycker jag det är jätte kul att titta tillbaka på åren och läsa om vad man gjort, var man varit och vad man upplevt.
Men för tillfället är det extremt mycket kaos i och med att vi är inne på sista veckan i termin 5 med examinationer och inlämningsuppgifter. Samtidigt som vi ska fixa med det här så håller vi på med projektplan inför kommande examensarbete som ska göras nu sista terminen. Förutom det så är det planering inför Australien, det är ansökan och väntan på visum. Det är ansökningar för stipendium och många timmar spenderas framför datorn för att försöka hitta stipendium. Men då jag inte vet om jag kommer att kunna få stipendium så behöver jag ju jobba för att ha råd att åka till Australien så försöker slänga in så många arbetspass jag bara orkar, hinner och kan. Eftersom jag dessutom får min examen och legitimation i sommar så gäller det att försöka hitta jobb så det får man inte glömma bort i allt det andra.

Kan erkänna att jag aldrig suttit så mycket framför datorn som jag gjort den senaste veckan. Det är mail, personliga brev, research, telefonsamtal och massa annat hela hela tiden.

Men nu är det bara 3 dagar kvar på näst sista terminen och då kan jag äntligen checka av några uppgifter och kunna lägga all min fokus på examensarbete, Australien och jobb!

Så ska verkligen försöka skriva lite nu som då och det gör jag enbart för mig själv, för jag tror att det här kommer att vara ett år jag vill kunna se tillbaka på och minnas!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar