söndag 18 januari 2015

Terminpaus

En o en halv dag mellan terminerna, underbart! Då är det bara o vila. Fick åtminstone tvättat massa igår o idag va vi på kaffe till Adam o Camilla men annars har det inte blivit mycket gjort. Känns så otroligt skönt att va klar med halva utbildningen, nu går det bara åt rätt håll! :) 
Imorgon börjar då en ny termin o en ny kurs, då har vi 4 veckor i skolan o sen blir det 5 veckor ute på praktik, hoppas verkligen jag får åka till Skövde igen, trivdes verkligen jätte bra o det är mycket närmare än till Göteborg. Då praktiken är slut så är det vår o bara någon månad kvar i skolan o sen blir det sommarlov o då åker jag hem till Finland i några veckor igen. Som det känns nu då man tänker på det här viset så tror jag att terminen kommer gå väldigt snabbt o det hoppas jag. Har även en plan för våren för min egen del som jag ser otroligt fram emot så det här ska nog bli bra det :) 

Men nu ska jag städa upp i köket lite o sen kanske ta ett bad och ladda upp inför imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar