fredag 19 september 2014

PUUH

De senaste 4 veckorna har varit KAOS! Under våra fyra första veckor i skolan har vi redan haft 3 tentor o vi ska ha ännu en nästa vecka o sen blir det ett lite mera normalt skoltempo, i några veckor i alla fall. Helgerna har varit mer eller mindre fullplanerade med smågrejer hit o dit så tv o dator har inte riktigt existerat i min vardag. Men idag hade vi tenta på morgonen vilket betyder att vi är lediga resten av idag + hela helgen!! Underbart. Ska dock jobba ikväll men det ska bara bli kul så det ser jag inte som något jobbigt.
Helgen är annars ganska öppen förutom att vi tänkte åka till Hökensås o plocka lingon ^^ Förutsatt vi hittar nå, men rykten säger att om det finns lingon så är det där borta så vi får hoppas. Förra veckan kom jag äntligen igång med träningen, försöker lägga upp ett litet mål nu i början så att kroppen hinner vänja sig. För som det ser ut nu så betyder ett träningspass = zombie för resten av kvällen. Det här med att man ska få energi av träningen stämmer inte för tillfället, kroppen får en chock varje gång, förhoppningsvis blir det bättre snart. Så mitt mål är att åtminstone träna 3 gånger i veckan nu i och med att vi dessutom har så mycket i skolan,

Det här inlägget blev kanske lite rörigt men mitt huvud är väldigt rörigt för tillfälle så därför ska jag nu bara slappa och äntligen kolla lite på tv, innan jobbet kallar vid kl.16


Titta vad jag hittade på ÖoB idag, 50% dessutom. Så nu är jag redo för helgens "äventyr". 


Hoppas alla får en bra fredagskväll och bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar