fredag 2 maj 2014

Första arbetsdagen

på lääääänge! Har inte jobbat en dag sen mitten på oktober. Var väl kanske inte en så givande arbetsdag, gick iväg till jobbet 4:30 fick inventera i 6 timmar. Men jag fick jobba och jag fick betalt så klagar verkligen inte! Har också bokat in några nya arbetspass då jag ska lära mig kassan, så förhoppningsvis blir det nog några timmar i maj månad. Har inte berättat var jag fått jobb men förra veckan ringde dom från Willys o berättade att jag fått jobbet, blev så otroligt glad för nu har jag jobb alla veckor efter att jag kommer från Finland och har dessutom möjlighet att jobba nu i maj och även fortsätta i höst + att det är nära där jag bor ca 5-10 min med cykel så då behöver jag inte fundera på det. Hade fått jobb på Skara sommarland i 4 veckor i sommar men tackade nej till det då jag fick Willys jobbet.
Idag lyser solen men det är jätte kall vind så det är inte alltför kul o va ute så idag tvättar vi och fixar lite där hemma. Igår gjorde jag också mjöd som jag idag hällde upp på flaska så jag hoppas det blir lika gott som mammas ;) Men nu ska jag fortsätta med mitt men hoppas alla har en bra helg

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar