onsdag 12 mars 2014

Vilodag

Efter att ha pratat med några i klassen om dagens föreläsning så bestämde jag mig för att vara hemma idag o verkligen vila upp mig, något som definitivt behövdes efter min visit i  Turkiet. Så idag har jag sovit ut, packat två väskor inför flytten ^^ Varje gång Jakob ser en ny fullpackad väska så bara skrattar han, men jag känner att om vi får möjligheten att flytta in tidigare än 1.4 så vill jag vara redo. 
Snart kommer Jakob hem från jobbet och då ska vi ut o gå i detta underbara vårväder, min termometer visar 14.8 grader och det i skuggan då dessutom så ska verkligen passa på o njuta idag. Sen kanske det blir lite ryggrehabilitering på gymmet ikväll i och med att det halkat efter lite den senaste veckan. 
Senare ikväll tänkte jag skriva en summering över mina dagar i Turkiet och kanske ladda upp lite bilder också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar