torsdag 20 februari 2014

Torsdag

Återigen ledig, ha varit en helt underbar vecka, ingen stress o verkligen fått vila upp sig både fysiskt o psykiskt. Imorgon har ja ännu en 3h skoldag med bara gympa o då är den här kursen avklarad.
Tänkte idag att jag skulle börja planera o skriva upp lite angående nästa kurs. Kommer att ha massa småarbeten under kursens gång istället för en tenta så ska försöka organisera upp schemat lite så att jag känner att allt är under kontroll. 
Bara Jakob kommer hem från jobbet, ska vi ut på lite ärenden som behöver göras. På kvällen kanske jag går till gymmet på lite core träningen, måste verkligen ta tag i o träna bålen ordentligt. Den har hamnat lite på efterkälke under en låång tid och nu då jag tränar crossfit så inser jag hur otroligt viktigt där är med en stark bål så idag blir det paus från crossfit och fokusering på bål :) 

BTW, om två veckor är jag i turkiet! WOOP WOOP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar