fredag 21 februari 2014

Förlust och vinst

Tyvärr förlorade Finland mot Sverige i semifinalen men den goda nyheten är att Kanada vann över USA så då hoppas vi på guld till Kanada och brons till Finland ;) 
Förutom hockey har det varit en fullspäckad dag, först skola till 11:30, idag var det sista dagen på fysiken, alltså gymmet där vi haft mycket lektioner den senaste kursen så idag hade vi dom sista gympapassen :) Nästa kurs kommer bli otroligt seg, 5 veckor med bara teori! långa dagar och mycket obligatoriskt, dock ingen tenta så nåt positivt ska det väl också vara. 
Nåja om vi återgår till fredagen den 21:sta. Tog 11:55 tåget så att jag skulle hinna hem innan jag skulle hämta Jakob då han slutade jobbt vid halv 3. På vägen hem så stannade tåget efter 15-20min pga att en passagerar hotat en konduktör med pistol, visade sig till slut att han inte hade någon men dom var dock tvungna att tillkalla polis så i och med detta elände så blev tåget 45min försenat så var hemma först kl.14. Fick då snabbt hoppa i duschen, se 10min av fin-sve matchen o sen o hämta bilen för att hämta Jakob för att sen åka till Falköping. Som sagt hann se 10 min av matchen på tv, resten av matchen följdes via radio :D haha Verkligen inte lika roligt, men bättre än ingenting! 
Nåja efter att ha varit till falköping åkte vi o handlade och sen var jag hemma perfekt till Kan-USA matchen så nu har jag hunnit kolla på den och även pratat med mamma. Busy busy fredag. O nu då jag äntligen skulle få ta det lugnt så känner jag mig så otroligt rastlös.. Det är inte lätt ;P Men nu ska jag försöka koppla av, kolla på lite tv o sen är det väl läggdags typ :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar