tisdag 7 januari 2014

Årets första skoldag

tog vi oss igenom. Jag kände mig väldigt vilsen och hade svårt o hänga med, det är farligt att va ledig i 2 veckor men skönt ha det varit. Men som tur var det en kort dag så var hemma redan halv 3. Ska försöka hinna skriva av allt från de dagarna som jag missade o även öva på lite matte så att det hålls i minnet. 
Annat roligt som händer då man är ledig, dygnet blir upp o ner! Så ikväll hoppas jag på lite sömn istället för att ligga vaken i flera timmar och det blir ju definitivt inte bättre då man ligger och tänker på att man måste somna så fort som möjligt för att hinna sova innan man ska upp igen. 

Sitter som bäst o kollar på en ryggsäck åt mig själv, har väl aldrig riktigt varit en ryggsäckstjej men har väl insett hur mycket bättre det är för rygg o axlar iom att man ska släpa på den hela dagen till och från skolan. Fick lite julklappspengar så jag tänkte köpa mig en riktigt ordentlig och bra ryggsäck som jag kan använda till mycket o ha länge. 

Lutar lite åt en sån här men ska fundera på saken. 

Men nu ska jag göra lite skolarbeten så att jag har det ur världen. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar