måndag 6 januari 2014

året som varit och året som komma skall.

2013 är över o 2014 är här. De två sista veckorna spenderades i Finland med familjen och även Jakob :) Var planerat att vi skulle åka tillbaka efter en vecka men jag kände att jag inte var redo att lämna familjen redan då, så vi bestämde oss för att stanna en vecka till och fira nyår. Det kändes så otroligt bra att få umgås med familjen ännu en vecka i och med att jag träffar dom typ 2-3 ggr per år. Som enligt mig är alldeles för lite, önskade verkligen att jag bodde närmare så att det skulle gå lättare att hälsa på. Men har lite planer för sommaren så det längtar jag till.  
Men som sagt 2013 är förbi, kan väl inte påstå att det varit ett dåligt år, helt enkelt ett år med mycket ups and downs! Höjdpunkterna är absolut lägenheten som jag o Jakob fick, trivs så otroligt bra i den, sen på sommaren så var mamma o pappa på besök o vi åkte ner till Köpenhamn, på hösten kom jag in på sjukgymnastprogrammet i Göteborg och slutligen firades jul o nyår hemma med familjen o Jakob :)

Nu är 2014 här o jag ser fram emot detta nya år med stora öppna armar!  
 
LOVE 

Josefine 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar