måndag 21 oktober 2013

sovmorgon.

Inte ofta som jag hoppar över min sovmorgon för att ta ett tidigare tåg till Göteborg, men idag blev det så. Börjar egentligen 12:30 men åker till skolan till 11:30 för att plugga.  Tänkte jag skulle ta till vara min förmiddag, för är jag hemma så bara sover jag eller slöar, får alltså inget gjort!

Igår var en av dom bättre dagarna på länge! Jag o Jakob spenderade dagen på Skövde arena bad. Så det blev lite äventyrsbad o massa avslappning på deras spa! Många olika bastun o härliga pooler annat underbart! Det var precis det jag behövde efter förra veckan. Så nu känner jag mig ganska laddad för en ny kort vecka, bara 3 dagar i skolan för jag tar ledigt på fredag för det är inget viktigt som jag går miste om o så är jag ledig i 4 dagar. Så då blir det vila o tentaläsning!!
Men nu ska jag fortsätta att plugga på andning o annat roligt.

Ha en bra måndag!

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar