torsdag 17 oktober 2013

Nu börjas det

Idag fick Jakob lov att köpa säsongens första julmust. Det kom väl till butikerna för några veckor sen men jag tycker det har varit alldeles för tidigt :D men idag hamnade en flaska i korgen o oj va gott det var! 
Idag så tog jag paus från träningen, tillräckligt med träningsvärk från igår så kan bra vila en dag. Har istället börjat läsa till tentan som jag inte fått gjort innan förutom på tåget. Kände denna vecka att jag behöver tänka på mig själv lite, så jag har tränat, vilat, gått på kvällspromenader varje kväll med Jakob o verkligen slappnat av. Hur underbart som helst men nu tillbaka till pluggandet om man ska hinna lära sig allt till 1.11 :) men nu är klockan 11 o det blir en lång dag imorgon så dags att säga gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar