torsdag 31 oktober 2013

Sista dagen

Snart är tentan för den här kursen över, ska bli så otroligt skööönt! Kan aldrig minnas när jag skulle ha pluggat såhär mycket inför en tenta, möjligtvis studenten om ens det :D haha
Varit ledig både igår o idag vilket betydde BIBLIOTEKSTID. Igår satt jag ca 5h där, sen hem för att äta lunch o sen satt jag o plugga 2-3h till så känner mig ganska nöjd med gårdagen. Och idag har jag suttit där 4h, men som vanligt, varje gång, dagen före tentan är jag lika motiverad och fokuserad på morgonen men efter att har suttit några timmar så ändras allt till "Nu har jag läst tillräckligt, det får gå som det går" 
Samma sak varje gång ^^ 
Ska ta det lugnt resten av kvällen, kanske kolla igenom några saker ännu o sen kanske gå ut o gå, känns som att det skulle sitta bra med en långpromenad. 

Imorgonkväll efter tentan blir det klassträff, får se hur många som kommer men förhoppningsvis blir det en rolig kväll :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar