tisdag 1 oktober 2013

läggdags

Så har denna tisdag passerat, lika trött som vanligt om dagarna.. Min kropp tycker inte om det här med att bara sova 6h per natt o som vanligt är jag super trött då jag kommer hem, men istället för att gå o sova en stund så tänker jag att jag håller mig vaken o går o lägger mig tidigare men sen till kvällen är jag ju pigg igen så fast jag sko gå lägga mig tidigare så somnar jag ändå inte före 11-12 tiden.. Suck! Nå, oktober månad kvar att hålla ut, sen blir det lite lättare tider, hoppas jag på iaf!
Men har åtminstone läst igenom allt som vi gått igenom dessa två dagar, vill inte påstå att jag förstår så jätte mycket så förhoppningsvis blir det bättre till nästa lördag. Men nu är det sängdags om man ska orka upp ännu en dag, på torsdag har jag sovmorgon :D börjar först kl.13 så då kan jag åka hemifrån halv 11 ^^ inte dåligt det inte.
Idag är det förresten FÖRSTA OKTOBER! Vart tar tiden vägen?! Hänger inte alls med. Men nu är det verkligen höst, kyligt varje morgon då man går till tåget, iskallt då man stiger ur centralen i Göteborg! Skulle gärna ha på vinterjackan ^^ men tänker nog försöka ha höstjackan oktober månad ut iaf!
Men som tidigare sagt, sängdags nu!

Natti natt
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar