tisdag 11 juni 2013

Skönt att vara ledig

Igår jobbade jag bara kväll så hade hela dagen att göra nåt. Började med en klippning 9:30. Blev väldigt nöjd men ska nog vänta o se hur det ser ut efter första duschen innan jag säger för mycket. Sen gick jag en tur på stan o köpte lite sommarkläder, toppar o sånt. Efteråt gick jag hem o åt lite lunch för sen gick jag o träffa Louise och i och med att det var så fint väder så bestämde vi oss för att gå o sola. Så vi gick ner till parken o låg där några timmar, very nice! :) Sen blev det jobb kl.17 så det var min måndag. Var en bra dag.
Idag är jag helt ledig och även imorgon o då ska jag o Jakob åka till Liseberg :D wihuuu! Så nu har jag köpt biljett, sen ska jag gå o köpa tågbiljetter. Ser såå fram emot imorgon, kommer bli AWESOME ! 
Men idag då ska jag gå o boka tid för fotbehandling, var en kvinna som kom in till jobbet med rabattkuponger till hennes ställe så man måste ju passa på. Har ju ganska slitsamt jobb, speciellt för fötterna så nu ska jag unna mig lite lyx för en gångs skull! Sen får jag se hur resten av min dag blir. Men det är väldigt fint väder så blir no att gå ut iaf, kanske gå till parken o läsa min bok. 
Ha en bra dag allihopa! 


/ Josefine 

1 kommentar: