torsdag 13 juni 2013

Liseberg

Igår spenderades hela dagen på Liseberg med älskling, fick även sällskap några timmar av hans en arbetskompis på sommarland. Var en riktig super dag faktiskt! Fick åka massa roligt, o iom att jag köpte min biljett online dagen innan så fick jag tre expresspass, så att man får gå i dom snabba köerna istället, o då fick även Jakob o Johan tre var. Skulle ju varit så dumt om bara jag kunde använda dom,  såå det va bra service ;) Sen då vi åkt alltihop så bestämde jag mig för att pröva lyckan o spela lite, vilket gick mer eller mindre åt helvete. Medans jag stod o tog ut pengar så sket en jvla mås på min arm :O Så det var väl där min otur började! Så inget godis o inget kramdjur åt Josefine :( Sen då klockan var  ca halv 9 gick vi och träffade Jakobs halvsyster Elin o hennes pojkvän Joakim på ett väldigt mysigt uteställe. Så där satt vi o drack lite vin o hade det jätte trevligt innan jag o Jakob fick åka tillbaka till centralen för att ta 23 tåget hem. Så efter en lång dag med mycket ståhej så kom vi hem lite efter halv 1 och båda var så trötta så vi somnade no genast vi la huvudet på kudden :)
Idag då så är jag ledig igen, har varit på fotmassage. Måste få unna sig lite lyx också ibland o nu sitter jag bara o kollar flyg till thailand för dec-jan! Vi har lite fundera på att åka o fira jul hemma i Finland iår o sen skulle vi åka vidare till Thailand efter jul och spendera några veckor där. O så fick vi höra att Elin o Joakim ska vara där över jul o nyår så det skulle ju passa perfekt! Så nu sitter jag o drömmer mig bort o hoppas att denna dröm/plan går i uppfyllelse!

Ännu en god nyhet, fick ett mail från högskolenämnden för någon dag sedan. Så då fick jag reda på att jag har behörighet att kunna börja studera i höst! Så nu är det bara o vänta på antagningsbeskeden som kommer nån gång i Juli, spännande! :)

Allt känns så otroligt bra för tillfället!

/Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar