måndag 27 maj 2013

Power nap

Hem o vila mellan arbetspassen, först 9-15 o sen 18:30-23:30! Braa med timmar! så nu är jag mätt o belåten o ska vila nån timme innan nästa pass! Igår var det ledigt o fint väder, fram till kl.17 iaf. Så jag o Jakob gick till parken o kasta lite amerikansk fotboll o sen satt vi bara o prata i solen. Sen gick vi till torget o satt ute på ett cafe i solen! Jag hade liksom lite bestämt att vi skulle försöka va ute om det var fint så! 
I.o.m att morsdag firades i Sverige igår så var vi o köpte några blommor ti Jakobs mamma o hon bjöd oss på lasagne. Efter besöket åkte vi ut till tranum där vi träffade Jakobs pappa o Jakobs "halvsyster" Elin o hennes kille. Va ute där en bra stund o så fick jag skjuta med luftgevär också, jävligt kul var det o naturbegåvning som man är så sköt jag nästan bäst av alla :D eller nybörjartur som Jakob vill kalla det! 
Nåjas, gårdagen blev slutligen en riktig bra dag fast jag på morgonen inte alls ville stiga upp! 
Har det lite jobbigt för tillfälle med att bo inne i stan, på sommaren! Saknar landet, sol, värme o vatten ! Så hoppas på mycket mycket jobb i sommar så jag kan fokusera på annat o kanske få åka iväg med Jakob någonstans i höst :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar