tisdag 28 maj 2013

Bowling

Började dagen med en kort promenad för att hämta ett litet paket från Finland som bl.a innehöll lite fazer godis! nom nom! Sedan gick jag o bokade klipptid så på måndag blir det klippning, hoppas verkligen jag kommer ti någon bra nu! Sedan blev det 4h jobb på Glädje. Efteråt bänkande jag o Jakob oss utanför Rådhuscafeet, satt det nån timme i solen! Väldigt nice, måste ta vara på den soliga tid man får här. Sen fick vi gå hem för jag skulle göra mig klar för bowling me subway gänget. Fick ett sms häromdagen från restaurangchefen på subway, han ville tacka oss som var med o öppnade stället för en bra öppning så då blev det gratis mat o dricka + bowling. Blev en super trevlig kväll, jätte kul o träffa dom som man jobbat med tidigare, inte chefen då men dom andra. Så det har varit en väldigt bra dag måste jag säga, känns som att jag har hunnit med ganska mycket. Inga stora grejjer men iaf :) Mer såna dagar o mycket sol sol sol ! men nu är det sängdags så jag får tacka för mig o säga gonatt! 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar