fredag 25 januari 2013

Officiellt klar! Nästan...

Nu är matteprovet skrivet, sista provet!! Så nu är jag officiellt klar med studierna, förutsatt att jag blir godkänd i matten då. Trodde jag skulle känna sån lättnad idag efter att skrivningen var över men där hade jag fel. Iom att jag fortfarande måste vänta en vecka på resultaten så är det lite svårt o verkligen kunna slappna av, för jag vet verkligen inte om jag blir godkänd eller inte. Återstår att se. Men oavsett så har jag ingen skola nå mer. Det är fredag vilket betyder jobb på glädje för mig och imorgon åker jag och Jakob till Ikea, uuh så spännande! :) Ska bli kul att få handlat det vi behöver så det blir lite mera hemtrevligt här. Så nu ska ja ta tag i disken o plocka lite o sen hoppa i duschen o göra mig i ordning till jobbet. Måste säga att det är väldigt trevligt att bo 2 min från jobbet, passar mig väldigt bra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar