torsdag 24 januari 2013

Mycket som har hänt

Mycket som har hänt sen sist. Varit hemma i Finland i två veckor, vilket va jätte härligt, ti få träff all släkt o vänner på nytt! Hade ett lugnt nyår med bara Jakob! <3 Hittat lägenhet som vi flyttade in i 20.1.2013! Jätte härlig lägenhet o så centralt som man bara kan komma, ska ta o ladda upp några bilder sen då allt är fixat, ska ännu ti Ikea nu på lördag o köpa det sista vi behöver. Själv så har jag en dag kvar på komvux o sen är jag klar med mina studier. Fick slutbetyget i samhällslära idag, B vilket är näst högsta i den nya betygskalan så kan lugnt säga att det var en extremt stolt o nöjd tjej som gick därifrån idag! MEN imorgon har jag ännu mitt sista prov, nationella provet i matte. Väntar med det värsta till sista dan, yeeij! o sen avslutar jag dagen med betygsamtal i Naturkunskap o sen är jag klar! förutsatt att jag får godkänt i matte då, vilket jag hoppas på. Annars idag så fyller älskling år idag, såå snäll som jag är^^ blev det frukost på sängen o så tänkte jag överraska honom med en liten prinsesstårta som jag har varit o köpt! Så ihelgen blir det mycket att fira: Jakobs födelsedag, vår nya lägenhet och att jag är klar med skolan! Sen nästa vecka kommer jag inte att ha något på schemat o sen veckan efter det, alltså v.6 så börjar jag på mitt nya jobb på subway.. Är väl inte såå entusiastisk över det, men det är ett jobb så jag ska verkligen inte klaga! o så förutom subway jobbet, så fortsätter jag att jobba på restaurang Glädje varje fredagkväll o hoppar in ibland om det behövs på lördagskvällarna. Så jaa, det var väl lite kort o gott uppdatering om min senaste månad, händelserik månad, måste jag säga :) Ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu igen, så att folket där hemma kan följa med vad som pågår i mitt liv i landet i väst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar