onsdag 7 november 2012

That's my life

Min vardag består för tillfället av skola, gym och min älskling! Inte för att jag klagar men ett jobb skulle inte sitta fel, men får se, kanske har nåt på gång nu ;) Idag var jag jätte duktig, har suttit i skolan idag me Tina o räknat matte från kl.10-14:30 med 1h paus. Vi trodde att vi hade matteprov nu på fredag men läraren sköt upp det idag till nästa fredag. Så därför tänkte vi att vi skulle repetera o räkna så att det verkligen sitter men efter att ha räknat matte så länge, finns det inte mycket energi kvar. Mitt huvud var överbelastat mina blyn va slut! Så då var det nog dags o gå hem ^^ men känns mycket bättre nu! Har man svårt me matte så kan man aldri öva för mycket! Ikväll var också jag o Jakob på boxning på gymmet, riktigt kul förutom några missöden. Allt skulle göras parvis o har man en pojkvän som tränat kickboxning i två år så har man inte mycket att komma med, har aldrig känt mig så liten o svag :D
Måste bara ladda upp en bild/tavla som jag o Tina hittade på Gallerix idag. Vet inte varför men båda tyckte den va skit bra, klockren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar