lördag 10 november 2012

Skyfall

Igår var jag o Jakob på nya Bond filmen, Skyfall, väldigt bra film så jag rekommenderar den verkligen :) Annars så var det väl inte så händelserik dag, mattepå förmiddagen o sedan hade vi naturkunskap, där vi fick göra massa tester om andning, blodtryck, reaktionsförmåga ovh minne. Måste säga att jag blev väldig nöjd med mina egna resultat och läraren var positivt chockad över mitt otroliga minne ;) så tummen upp för det! Sen då jag kom hem, hann ja bara äta mat o varva ner en stund innan jag o Jakob skulle skjussa hans mamma på kalas ti Falköping, sen åkte vi förbi hans farmor o sen på bio o sen hem :) Så det var min fredag. Idag då däremot så har vi sovit ut! kollat lite på tv o nu ska jag börja aktivera mig med skolarbeten, räkna lite matte och fortsätta med min hemtentamen i samhällslära :) Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar