tisdag 13 november 2012

Duktig flicka!

Började morgonen med naturkunskap, läraren var nästan 45 min försenad, han hade försovit säg! LYCKAT! men hann ju prata om helgen då med Tina o Ida så det var väl inte så jobbigt. Sen slutade vi halv 12 o då åkte jag hem för att bänka mig framför datorn med mina samhällslära uppgifter :/ Hade världens ångest, innan jag kom hem. Men då jag kom hem så hade Jakob skrivit upp lite till några frågor så att jag skulle ha lite att börja med. så med hjälp av honom nu då så är jag färdig med en fråga och har en bra början på dom andra 4 så känner lite hopp inför veckan måste jag säga, allt tack vare honom :) SÅ nu har jag suttit o funderat hela dan på samhällslära, så efteråt bestämde vi oss för att baka en kladdkaka som "belöning" ;) gött! Men nu ska vi gå o lägga oss, har sett filmen TED, lika roligt som sist! (Y) Så nu säger jag gonatt, blev lite flummigt det här nu, men klockan är halv 1 o jag är trött så nigth night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar