lördag 16 augusti 2014

Jobb

Har haft mycket jobb på sistone så har varken hunnit eller orkat sitta mig ner vid datorn.. Mina dagar har i det stor hela sett ut så att jag börjat morgonen med ett avsnitt av Grey's anatomy o Private Practice o sen åkt iväg till jobbet. Då jag kommit hem på kvällen har jag bara ätit nåt o umgåtts med Jakob innan läggsdags för att sedan upprepa detta nästa dag ;) Men nu har jag bara en dag kvar på jobbet, åtminstone så som jag är schemalagd. Sen blir det ledigt en vecka innan skolan börjar så då hoppas jag på lite timmar iaf.
Jakob jobbar sista dagen på Skara sommarland imorgon o sen återgår han till jobbet som elevassistent. Jag tycker iaf att det ska bli skönt att återgå till lite mera normala rutiner där han jobbar mån-fre, samtidigt som jag är i skolan om veckorna :) Men nu ska jag mysa ner mig i soffan medans det regnar där ute o kolla på friidrott i väntan på att älskling kommer hem !

Hoppas alla får en fin helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar