torsdag 31 juli 2014

31sta Juli

Vilket betyder att det är 1sta Augusti imorgon, var f*n rinner tiden iväg? Jag hinner inte med and I don't like it! 
Men jag måste erkänna att jag har hittills har haft en underbar sommar! Fick spendera en hel månad med min familj o mina vänner hemma i Finland. Dessutom fått se min bror gifta sig :)  i Juli har jag hunnit med massa kul. Fick träffa mina tjejer Sofia, Annie o Frida under en grym helg i Karlskrona, där blev det massa sol o bad o båtutflykt! Åkte på en dagsutflykt med Jakob på motorcykeln till kusten, besökte Hunnebostrand, Smögen o Lysekil! Svenska kusten är något alldeles speciellt, så otroligt fint, så det var en fin o extremt varm dag! 
Dessutom har det varit underbart väder så det har blivit mycket sol o bad denna månad. Varit på bio, sett många fina solnedgångar, spenderat en hel dag ute vid sommarstugan. Skönt att fly stan ibland o njuta av tystnaden på landet. Har även hunnit jobba en hel del på Willys o där trivs jag bra! Men nu kommer jag att jobba väldigt mycket dom kommande 3 veckorna så det blir inte mycket extra tid över för nöjen men ska inte klaga, har som sagt hunnit med massa nöjen redan :) 

Idag är första dagen på två veckor utan sol, det blåser o är mulet o dessutom bara 19 grader så idag känns det faktiskt helt okej o jobba. Nu kom här en snabb liten uppdatering men det ska förhoppningsvis bli bättre nu. I och med det fina vädret så har jag bokstavligen undvikit att vara inne vilket betyder att datorn har varit undanlagd på hyllan :) 

Ska ladda upp lite bilder en ny dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar