söndag 11 maj 2014

Söndag o det fortsätter att regna

Fast igår höll det faktiskt upp, så vi passade på att gå ut o gå lite på berget o hälsa på djuren ;) börjar komma lite bebisdjur nu så,  något jag är väldigt svag för! haha
Men som sagt, idag regnar det igen så jag ska åka iväg med Elisabeth till Lidköping, till Rörstrand och Iittala outlet o se om jag hittar nåt att ta med till Norge till nästa helg då jag ska dit på dop. Om det håller upp lite i eftermiddag så kanske jag tar ut Jakobs mc på en liten åktur eftersom försäkringen gäller från och med idag. Det är väl det som jag har planerat för idag. Annars är det morsdag hemma i Finland så jag vill ännu en gång säga Grattis på morsdagen till mina underbara mamma! 


2 kommentarer:

  1. Tack kära dotter, det värmer hjärtat så mycket.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera