måndag 12 maj 2014

Första arbetsdagen avklarad

Idag var min första riktigt arbetsdag på Willys, idag fick jag lära mig deras öppningsrutiner o även o sitta i kassan. Gick riktigt bra och fick massa beröm så jag känner mig riktigt nöjd ;) Nästa dag blir på torsdag kl.17 så då blir det dags för lite stängningsrutiner istället.
Efter att jag slutat så hade jag bestämt mig för att ta motorcykeln till Skövde o gå o kolla i lite butiker. Solen lyste då jag åkte från Falköping men ca 6km från Skövde blev det kolsvart o världens störtregn! Så då jag väl var framme i Skövde var jag så våt o kall (fast mina mc kläder som ska vara vattentäta) så jag vände om o körde tillbaka. Regnvädret som mötte mig i Skövde åkte med mot Falköping så det blev en jvlgt kall o våt tur idag.. Väl hemma var det bara o hoppa ur kläderna o snabbt tappa upp ett varmt bad :D Men nu är jag uppvärmd tillbaka o det känns gött!
Imorgon har jag kort skoldag 8:30-10:30 så tänkte jag skulle ta sväng i Göteborg innan jag åker hem o sen blir det att börja läsa lite psykologi. Hoppas verkligen att det inte regnar imorgon.. Jag kräver inte strålande sol o 20 grader men börjar bli otroligt less på allt jvla regn som bara fortsätter.
Nåja hoppas alla haft en bra början på veckan o att den bara blir bättre

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar