tisdag 4 mars 2014

Tisdagen 4.3.2014

Idag har det varit en bra dag! Först jobbade vi på bra i skolan, fick inlämnat en uppgift så då fick man kryssa av den från listan och blev nästan klara med en annan så den blir definitivt klar nästa gång gruppen träffas, känns så jvla skönt att det går framåt och så att man slipper spara allt till sista minuten! I och med att vi arbetade på så bra idag så var jag hemma redan halv 4 istället för halv 5 som jag hade räknat med. Då jag kom hem gick jag och Jakob iväg till rådhuscafeèt för o äta en fastlagsbulle :D Blev dock väldigt besviken på bullen men det var ändå mysigt. Senare gick vi iväg till Crossfit, där träningen gick otroligt bra och var ett väldigt roligt pass. Då vi kommer hem tillbaka så ringer vår hyresvärd och säger att dom skrivit på kontrakt med den nya hyresgästen och att hon flyttar in 1.4 vilket betyder att vi också får flytta 1.4, dessutom hade han bestämt sig för att köpa tvättmaskinen av oss så det var bra så blir vi av med den på ett smidigt sätt! Efter det var det bara att ringa vår nya hyresvärd och berätta den goda nyheten så han skulle återkomma när han visste mera när vi kan flytta in, om det blir 1.4 eller tidigare i och med att dom som bor där nu har redan börjat flytta. Denna dag kan inte bli mycket bättre förutom att jag packar för att åka till TURKIET imorgon, åh så spännande det ska bli!

Ha det gött så kanske jag lyckas komma med lite uppdateringar medan jag är i Turkiet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar