söndag 30 mars 2014

kaos, 12h, ny lägenhet och totalt slut!!

Nu sitter jag äntligen vid mitt "nya" köksbord i min nya lägenhet och äter min första måltid här ;)  efter en 12h flyttdag så är jag helt död. Vi hade planerat denna dag så bra, med tider och flytthjälp men på grund av massa strul från tidigare hyresgäst så sket sig allt men efter många om och men är vi äntligen inne med allt.  I och med den konstiga hyresgästen som bott här så är lägenheten inte städad så det ska komma in en städfirma hit på tisdag och fixa upp allt. Efter det ska renoveringen köra igång. Som läget är nu är lägenheten inte den fräschaste men den ska putsas upp dom kommande veckorna vilket gör att vi kan inte riktigt packa upp nåt.. men men får väl leva i flyttlådor lite nu o helt enkelt göra det bästa av situationen :) 

Men nu hoppar jag i säng innan jag somnar vid köksbordet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar