måndag 17 februari 2014

Träningspass

Idag har jag gjort nåt som jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag ledde ett träningspass för 13 personer! Visserligen var det klasskompisar men jag kan inte förklara hur mycket jag hatar att stå framför folk o nu dessutom göra nåt praktiskt, inte bara stå o prata, tycker verkligen inte om att ha alla blickar på mig.. Så den senaste kursen har varit ganska omtumlande i och med att vi fått lära oss hur man lägger upp ett pass osv, vilket har varit jätte kul men då man visste att vi var tvungna att lära oss detta för att vi själva skulle kunna lägga ihop ett pass på 20 min och sedan framföra det inför 13 klasskompisar, var det inte lika roligt. Men jag klarade det o det gick över förväntan. Känslan då man var klar var obeskrivlig, vilken lättnad! Så nu har jag lite "semester" resten av veckan, psykiskt iaf. Ska ner till Gtb två ggr till o vara med på dom andras träningspass, that's it. Så denna vecka kan jag fokusera på träningen och hockey o bara njuta av "ledigheten".

Hoppas alla får en bra vecka

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar