lördag 25 januari 2014

Kort summering av senaste veckan.

Förra lördagen var det som sagt tenta + tentafest med klassen som var jätte kul! Sen hade vi EN HEL dag på oss att vila upp innan den nya terminen och kursen startade på måndag. Sen blev det 3 extremt långa dagar i skolan och mycket fysiskt. Denna kurs ska vi lära oss att sätta ihop ett gruppträningspass själva så det har blivit mycket övning på det.
I torsdags fyllde mamma år och på fredag var det älsklings tur, hela 24 år. Så igår blev det en kort skoldag och sen hem o städa o göra i ordning för släkten som skulle komma över på tårta o kaffe.
På torsdagen började jag förresten på crossfit här i Skövde. Det var ett lite lugnare pass så det passade mig ganska bra för efter lite uträkning så kom jag fram till att mitt träningsuppehåll blev hela 2 mån. Tror faktiskt jag aldrig haft uppehåll så länge, inte vad jag kan minnas iaf. Men nu ska jag satsa på crossfit och hoppas på att det är blir bättre. Så idag var jag på VÄRLDENS dödspass, Jakob hade förberett mig att det skulle bli tufft men det var en underdrift, har antagligen inte tagit i så jvla hårt sen jag spelade fotboll vilket är typ 6-7 år sedan. Så efteråt var jag kritvit i ansiktet och var tvungen att lägga mig ner, men efter en stund då färgen började komma tillbaka så kunde jag ju faktiskt erkänna att det var riktigt kul för det var faktiskt.
Så ikväll är det soffan som gäller för jag känner att jag förtjänar det! :D


En liten videosnutt på vad crossfit egentligen är så ni förstår lite vad jag ska börja med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar