fredag 22 november 2013

HELG

Grupparbete efter grupparbete men vi blev klara med allt idag så då får vi ta helg! Hade hoppats att få ut tentan i allmän fysiologi idag så man skulle veta om man ska fortsätta plugga eller inte, men nee då bestämmer sig kursansvarige att åka utomlands så vi kommer inte få tentan före nästan. Det roliga är att läraren har 3 veckor på sig att rätta en tenta o idag var det exakt 3 veckor sen vi skrev tentan och vi får inget meddelande om någonting! Kan ju lätt säga att hela klassen är extremt besviken! Men men, kan ju tyvärr inte göra någonting åt det nu men detta skall definitiv tas upp i elevrådet.

Tänkte göra lite ärenden på stan idag då jag kom hem, fixa lite till julen o så. Hade tänkt passa på medans Jakob var på gymmet. Nåja, jag kommer hem o ska bara gå på toa o byta kläder, är väl hemma kanske 5min men håller mig i hallen o sen då jag öppnar dörren o ska gå ut. "Vart ska du gå?!" Fyy fan vad rädd man kan bli, då låg Jakob i sovrummet o gömde sig, han hade bestämt sig för att vila istället för han var så trött. Usch, elakt o göra så.

Skönt med fredag kväll och vi har dessutom blivit bortbjudna på mat till Jakobs pappa så ikväll slipper jag göra mat, tackar jag inte nej till.
Hoppas alla får en bra helg, det planerar jag att ha iaf, en luugn o skön helg :)

J

UH, Måste ju säga att första snön kom i förrgår!!


1 kommentar: