torsdag 24 oktober 2013

Skönt med ledigt

Har varit ledig idag men tillbringar flera timmar på biblioteket o läst till tentan, sen har jag också varit o tränat o städat upp lite i lägenheten :) 
Lär bli samma procedur imorgon, ska stiga upp samtidigt som Jakob så att jag är på biblioteket då det öppnar kl.10 o sen fortsätta att läsa så länge jag orkar! Har såå mycket vi ska läsa till tentan o då ska vi ännu gå igenom 3 saker till nästa vecka så jag förstår inte hur jag ska få in allt till nästa fredag, men det är väl bara o läsa o fortsätta läsa o hoppas på att det man läser fastnar :)  För som jag sa till senaste tentan, "Det är bara godkänt som gäller och inget annat"!

Idag bokade jag o Jakob hotell för natten innan vi flyger till Vasa den 20nde decemeber. Bestämde oss för att övernatta i Göteborg (vid landvetter) så att vi är där färdigt. Så behöver man inte oroa sig för att tåg eller buss blir försenade. 
Idag är det dessutom 2 MÅNADER TILL JUL :D Här har vi en glad tjej, julen är det absolut bästa jag vet. Ska bli så kul att få komma hem o fira den med familjen o med Jakob! LÄNGTAR! 

Nee, nu ska jag kolla lite Big bang theory innan jag går o lägger mig :) 

1 kommentar:

  1. Hej. Här är också en som väntar o ser framemot att ni kommer hem till jul. Kram

    SvaraRadera